Sosiaalityön tutkimusaamukahvit: Näyttöön perustuvan toiminnan vahvistaminen – alustavia tuloksia NÄPSÄ-hankkeesta
28.08. klo 09:00 – 10:00
Alustajat:
Hanna Ristolainen, yliopistonlehtori, YTT, Itä-Suomen yliopisto ja Katariina Similä, väitöskirjatutkija, YTM, VTM
Puheenvuorossa esitellään NÄPSÄ-tutkimushankkeen alustavia tuloksia sosiaalityön näyttöön perustuvan toiminnan jäsentämiseksi ja vahvistamiseksi.
Sosiaalityön tutkimusaamukahvit tarjoavat tietoa ajankohtaisesta tutkimuksesta erityisesti asiakastyössä toimiville ammattilaisille sekä mahdollisuuden käytännön ja tutkimuksen vuoropuheluun.
Aamukahveilla kuullaan lyhyitä alustuksia tutkijoilta, minkä lisäksi tilaisuuksissa on hetki aikaa kysymyksille ja keskustelulle.
Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua eikä sitä tallenneta.
Tervetuloa mukaan!
